TROBADES

TROBADA DE BURJASSOT 2024

El passat dissabte 18 de maig a les 11h, a l’Aula Magna de la Universitat Miquel Hernández d’Elx, es va celebrar l’acte de lliurament del XXVI Premi Sambori País.

El jurat de la final va atorgar el segon premi del concurs de literatura en valencià a «La rabosa valenta» de la alumna Mireia López Ortega de 2n B del CEIP CARRAIXET d’Almàssera (l’Horta Nord), en la modalitat individual del primer Cicle de Primària.

L’enhorabona a Mireia de 2n B per el seu conte «La rabosa valenta» guanyadora del segon premi del XXVI Premi Sambori País!

2nB.La-rabosa-valenta.Mireia.Lopez_

L’ enhorabona a tots els nostres alumnes guardonats en el Sambori Comarcal 2024!

GUARDONS-SAMBORI-COMARCAL-2024-BURJASSOT

• La rabosa valenta de Mireia López Ortega Ceip Carraixet d’Almàssera (primer cicle)
  • L’escola encantada de Hugo Garcia Izquierdo Ceip Carraixet d’Almàssera (tercer cicle)
  • Un xiquet especial de Joan López Ortega Ceip Carraixet d’Almàssera (tercer cicle)