RECOMANACIONS ESTIU 2021

Admissió

El 26 d’abril 2024 s’ha publicat en el D.O.G.V. la RESOLUCIÓ de la Conselleria d’Educació per la qual s’establix el calendari per a l’admissió (reserva de plaça) per al curs 2024-25 en INFANTIL I PRIMÀRIA.

El termini de presentació de sol·licituds d’admissió és del 30 de maig al 6 de juny

El procés d’admissió és telemàtic https://portal.edu.gva.es/adminova/

Per a obtindre la “clau d’admissió” necessitareu el DNI i el numero de suport o IDESP que apareix en el vostre document identificatiu.

El pare/mare o tutor legal del menor, presentarà una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable sobre les circumstàncies al·legades per a l’admissió. En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de documentació acreditativa, aquesta documentació, s’haurà d’aportar en el moment en què es formalitze la matrícula. No es podrà modificar la sol·licitud presentada una vegada finalitzat el termini establit per a aquest tràmit.

Els criteris de baremació que s’aplicaran per a calcular la puntuació de les sol·licituds d’admissió és el que es determina en l’annex XI i que podeu consultar en el següent enllaç:

Matrícula

Una vegada rebuda la comunicació del resultat definitiu del procés d’admissió, s’haurà de formalitzar la matrícula.

El termini de formalització de matrícula telemàtica serà del 15 al 19 de juliol en https://portal.edu.gva.es/adminova/

-llibre de família o certificat de naixement

-informe de malalties que puguen requerir d’una intervenció urgent en horari escolar, que comporten modificacions en la dieta escolar o problemes de salut que requerisquen una adaptació curricular.

recomanacions 3 anys

RECOMENDACIONES MUSICA

Hola xiquetes i xiquets del Carraixet! Ací vos propose una activitat per a l’estiu: Caçadors de sons.
Haureu de marcar els sons que ens envolten quan els escolteu. La finalitat és crear consciència sonora de l’entorn que ens envolta.
Saber escoltar i estar present també és fer música. Clica sobre la imatge per descarregar la fitxa.​​

Pin en Cosas de La Musa

(afegir en xicotet que és una activitat de Teresa Patatum)

Moltes gràcies , Silvia!

RECOMENDACIONES INGLES

RECOMENDACIONS PER L’ESTIU : ENGLISH YEAR 3 AND 4

Recomane que llegeixin llibres senzills i que els agraden , sí són complicats poden llegir

un capítol. Ex:  Harry Potter saga , Narmia o llibres d’anglès per edats de biblioteques .

Per el  LISTENING , l’escolta de pel·lícules  en versió original  es ideal.

HAPPPY SUMMER 2021       ENJOYYYY!!!!!

recomendaciones de verano – inglés 5º y 6º

Las recomendaciones de verano para 5º y 6º de EP están indicadas en el blog de Inglés.