BECA MENJADOR CURS 2024-25

Ja s’ha publicat la convocatòria d’ajudes del menjador escolar per al curs 2024-2025.

A partir del dia 1 de juliol estaran disponibles els esborranys en l’aplicació WEB FAMÍLIA per a tots els alumnes que l’any passat la van demanar i que seguixen els seus estudis en el CEIP CARRAIXET.

Les famílies que vulguen sol·licitar la beca han de descarregar l’esborrany i comprovar si les dades són correctes.

A) Si l’esborrany és correcte:

S’imprimix, el signen TOTES les persones sol·licitants (mare/pare/tutors) i es presenta l’esborrany en la secretaria.

B) Si en l’esborrany cal fer alguna modificació:

S’ha de marcar la casella G, modificar les dades en l’esborrany amb bolígraf, el signen TOTES les persones sol·licitants (mare/pare/tutors) i es presenta en la secretaria amb còpia de la documentació acreditativa d’eixe canvi.

C) Les famílies que sol·liciten per primera vegada l’ajuda de menjador:

Poden descarregar la sol·licitud en l’enllaç, emplenar-la, signar-la, adjuntar la documentació que acredite les circumstàncies familiars o socioeconòmiques declarades, i lliurar-la a secretaria.

Tant les sol·licituds com els esborranys es poden lliurar en secretaria fins el 23 de juliol.

Descarrega ací la SOL·LICITUD.NOVA

Consulta ací les preguntes freqüents