25 N

El passat 24 de novembre el nostre col·legi va commemorar EL DIA INTERNACIONAL PER L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES amb un emotiu manifest elaborat i llegit per l’alumnat de sisé, que també va fer de presentador, anunciant les diferents danses del món que van ser executades per tots i totes i aquest any també pel professorat. També celebrarem el dia de la música d’aquesta manera, sent conscients que LA MÚSICA és una gran canalitzadora d’emocions.

El nostre col·legi vol manifestar el seu rebuig cap a tota mena de maltractament a qualsevol persona i en aquest mes de novembre tenim l’ocasió de parlar de violència de gènere.

Des de l’escola volem desenvolupar un pensament crític afavorint l’anàlisi d’estereotips sexistes predominants, ja que els ESTEREOTIPS limiten les capacitats per a desenvolupar les facultats personals o de prendre decisions sobre la vida o sobre projectes.
Des de l’escola un any més diem PROU i impulsem accions cap al bon tracte i cap a l’estima.

Amb el desig que la DIVERSITAT siga motiu de riquesa i d’inclusió hem aportat al nostre Centre una PAPALLONA única, feta amb fusta per un artista de la localitat i que vol representar l’alegria d’estimar amb llibertat, perquè l’amor va d’ales i no de cadenes. Una papallona que llueix unes ales ben obertes a la diversitat, amb uns corets en moviment i de colors pintats en les aules del Centre i que esperem que us servisca de Photocall i vole molt alt aquest missatge d’estima.

Coordinació d’Igualtat i Convivència