Admissió i Matrícula 2024-25
–Admissió–
El 26 d’abril 2024 s’ha publicat en el D.O.G.V. la RESOLUCIÓ de la Conselleria d’Educació per la qual s’establix el calendari per a l’admissió (reserva de plaça) per al curs 2024-25 en INFANTIL I PRIMÀRIA.
El termini de presentació de sol·licituds d’admissió és del 30 de maig al 6 de juny
El procés d’admissió és telemàtic https://portal.edu.gva.es/adminova/
Per a obtindre la “clau d’admissió” necessitareu el DNI i el numero de suport o IDESP que apareix en el vostre document identificatiu.
El pare/mare o tutor legal del menor, presentarà una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable sobre les circumstàncies al·legades per a l’admissió. En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de documentació acreditativa, aquesta documentació, s’haurà d’aportar en el moment en què es formalitze la matrícula. No es podrà modificar la sol·licitud presentada una vegada finalitzat el termini establit per a aquest tràmit.
Els criteris de baremació que s’aplicaran per a calcular la puntuació de les sol·licituds d’admissió és el que es determina en l’annex XI i que podeu consultar en el següent enllaç:
ANNEX XI
Annex-XI-criteris-baremacio–Matrícula–
Una vegada rebuda la comunicació del resultat definitiu del procés d’admissió, s’haurà de formalitzar la matrícula.
El termini de formalització de matrícula telemàtica serà del 15 al 19 de juliol en https://portal.edu.gva.es/adminova/
Els documents que obligatòriament s’han d’aportar en la matrícula son:
-llibre de família o certificat de naixement
-informe de malalties que puguen requerir d’una intervenció urgent en horari escolar, que comporten modificacions en la dieta escolar o problemes de salut que requerisquen una adaptació curricular.
-documents identificatius
BANC DE LLIBRES 2023-24
PLA CONTINGENCIA
Admissió i Matrícula 2024-25
–Admissió–
El 26 d’abril 2024 s’ha publicat en el D.O.G.V. la RESOLUCIÓ de la Conselleria d’Educació per la qual s’establix el calendari per a l’admissió (reserva de plaça) per al curs 2024-25 en INFANTIL I PRIMÀRIA.
El termini de presentació de sol·licituds d’admissió és del 30 de maig al 6 de juny
El procés d’admissió és telemàtic https://portal.edu.gva.es/adminova/
Per a obtindre la “clau d’admissió” necessitareu el DNI i el numero de suport o IDESP que apareix en el vostre document identificatiu.
El pare/mare o tutor legal del menor, presentarà una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable sobre les circumstàncies al·legades per a l’admissió. En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de documentació acreditativa, aquesta documentació, s’haurà d’aportar en el moment en què es formalitze la matrícula. No es podrà modificar la sol·licitud presentada una vegada finalitzat el termini establit per a aquest tràmit.
Els criteris de baremació que s’aplicaran per a calcular la puntuació de les sol·licituds d’admissió és el que es determina en l’annex XI i que podeu consultar en el següent enllaç:
ANNEX XI
Annex-XI-criteris-baremacio–Matrícula–
Una vegada rebuda la comunicació del resultat definitiu del procés d’admissió, s’haurà de formalitzar la matrícula.
El termini de formalització de matrícula telemàtica serà del 15 al 19 de juliol en https://portal.edu.gva.es/adminova/
Els documents que obligatòriament s’han d’aportar en la matrícula son:
-llibre de família o certificat de naixement
-informe de malalties que puguen requerir d’una intervenció urgent en horari escolar, que comporten modificacions en la dieta escolar o problemes de salut que requerisquen una adaptació curricular.
-documents identificatius
BANC DE LLIBRES 2023-24
PROTOCOL
Admissió i Matrícula 2024-25
–Admissió–
El 26 d’abril 2024 s’ha publicat en el D.O.G.V. la RESOLUCIÓ de la Conselleria d’Educació per la qual s’establix el calendari per a l’admissió (reserva de plaça) per al curs 2024-25 en INFANTIL I PRIMÀRIA.
El termini de presentació de sol·licituds d’admissió és del 30 de maig al 6 de juny
El procés d’admissió és telemàtic https://portal.edu.gva.es/adminova/
Per a obtindre la “clau d’admissió” necessitareu el DNI i el numero de suport o IDESP que apareix en el vostre document identificatiu.
El pare/mare o tutor legal del menor, presentarà una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable sobre les circumstàncies al·legades per a l’admissió. En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de documentació acreditativa, aquesta documentació, s’haurà d’aportar en el moment en què es formalitze la matrícula. No es podrà modificar la sol·licitud presentada una vegada finalitzat el termini establit per a aquest tràmit.
Els criteris de baremació que s’aplicaran per a calcular la puntuació de les sol·licituds d’admissió és el que es determina en l’annex XI i que podeu consultar en el següent enllaç:
ANNEX XI
Annex-XI-criteris-baremacio–Matrícula–
Una vegada rebuda la comunicació del resultat definitiu del procés d’admissió, s’haurà de formalitzar la matrícula.
El termini de formalització de matrícula telemàtica serà del 15 al 19 de juliol en https://portal.edu.gva.es/adminova/
Els documents que obligatòriament s’han d’aportar en la matrícula son:
-llibre de família o certificat de naixement
-informe de malalties que puguen requerir d’una intervenció urgent en horari escolar, que comporten modificacions en la dieta escolar o problemes de salut que requerisquen una adaptació curricular.
-documents identificatius
BANC DE LLIBRES 2023-24
COMPROMÍS FAMILIES
Admissió i Matrícula 2024-25
–Admissió–
El 26 d’abril 2024 s’ha publicat en el D.O.G.V. la RESOLUCIÓ de la Conselleria d’Educació per la qual s’establix el calendari per a l’admissió (reserva de plaça) per al curs 2024-25 en INFANTIL I PRIMÀRIA.
El termini de presentació de sol·licituds d’admissió és del 30 de maig al 6 de juny
El procés d’admissió és telemàtic https://portal.edu.gva.es/adminova/
Per a obtindre la “clau d’admissió” necessitareu el DNI i el numero de suport o IDESP que apareix en el vostre document identificatiu.
El pare/mare o tutor legal del menor, presentarà una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable sobre les circumstàncies al·legades per a l’admissió. En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de documentació acreditativa, aquesta documentació, s’haurà d’aportar en el moment en què es formalitze la matrícula. No es podrà modificar la sol·licitud presentada una vegada finalitzat el termini establit per a aquest tràmit.
Els criteris de baremació que s’aplicaran per a calcular la puntuació de les sol·licituds d’admissió és el que es determina en l’annex XI i que podeu consultar en el següent enllaç:
ANNEX XI
Annex-XI-criteris-baremacio–Matrícula–
Una vegada rebuda la comunicació del resultat definitiu del procés d’admissió, s’haurà de formalitzar la matrícula.
El termini de formalització de matrícula telemàtica serà del 15 al 19 de juliol en https://portal.edu.gva.es/adminova/
Els documents que obligatòriament s’han d’aportar en la matrícula son:
-llibre de família o certificat de naixement
-informe de malalties que puguen requerir d’una intervenció urgent en horari escolar, que comporten modificacions en la dieta escolar o problemes de salut que requerisquen una adaptació curricular.
-documents identificatius
BANC DE LLIBRES 2023-24
ANEX i
Admissió i Matrícula 2024-25
–Admissió–
El 26 d’abril 2024 s’ha publicat en el D.O.G.V. la RESOLUCIÓ de la Conselleria d’Educació per la qual s’establix el calendari per a l’admissió (reserva de plaça) per al curs 2024-25 en INFANTIL I PRIMÀRIA.
El termini de presentació de sol·licituds d’admissió és del 30 de maig al 6 de juny
El procés d’admissió és telemàtic https://portal.edu.gva.es/adminova/
Per a obtindre la “clau d’admissió” necessitareu el DNI i el numero de suport o IDESP que apareix en el vostre document identificatiu.
El pare/mare o tutor legal del menor, presentarà una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable sobre les circumstàncies al·legades per a l’admissió. En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de documentació acreditativa, aquesta documentació, s’haurà d’aportar en el moment en què es formalitze la matrícula. No es podrà modificar la sol·licitud presentada una vegada finalitzat el termini establit per a aquest tràmit.
Els criteris de baremació que s’aplicaran per a calcular la puntuació de les sol·licituds d’admissió és el que es determina en l’annex XI i que podeu consultar en el següent enllaç:
ANNEX XI
Annex-XI-criteris-baremacio–Matrícula–
Una vegada rebuda la comunicació del resultat definitiu del procés d’admissió, s’haurà de formalitzar la matrícula.
El termini de formalització de matrícula telemàtica serà del 15 al 19 de juliol en https://portal.edu.gva.es/adminova/
Els documents que obligatòriament s’han d’aportar en la matrícula son:
-llibre de família o certificat de naixement
-informe de malalties que puguen requerir d’una intervenció urgent en horari escolar, que comporten modificacions en la dieta escolar o problemes de salut que requerisquen una adaptació curricular.
-documents identificatius
BANC DE LLIBRES 2023-24
annex II
Admissió i Matrícula 2024-25
–Admissió–
El 26 d’abril 2024 s’ha publicat en el D.O.G.V. la RESOLUCIÓ de la Conselleria d’Educació per la qual s’establix el calendari per a l’admissió (reserva de plaça) per al curs 2024-25 en INFANTIL I PRIMÀRIA.
El termini de presentació de sol·licituds d’admissió és del 30 de maig al 6 de juny
El procés d’admissió és telemàtic https://portal.edu.gva.es/adminova/
Per a obtindre la “clau d’admissió” necessitareu el DNI i el numero de suport o IDESP que apareix en el vostre document identificatiu.
El pare/mare o tutor legal del menor, presentarà una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable sobre les circumstàncies al·legades per a l’admissió. En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de documentació acreditativa, aquesta documentació, s’haurà d’aportar en el moment en què es formalitze la matrícula. No es podrà modificar la sol·licitud presentada una vegada finalitzat el termini establit per a aquest tràmit.
Els criteris de baremació que s’aplicaran per a calcular la puntuació de les sol·licituds d’admissió és el que es determina en l’annex XI i que podeu consultar en el següent enllaç:
ANNEX XI
Annex-XI-criteris-baremacio–Matrícula–
Una vegada rebuda la comunicació del resultat definitiu del procés d’admissió, s’haurà de formalitzar la matrícula.
El termini de formalització de matrícula telemàtica serà del 15 al 19 de juliol en https://portal.edu.gva.es/adminova/
Els documents que obligatòriament s’han d’aportar en la matrícula son:
-llibre de família o certificat de naixement
-informe de malalties que puguen requerir d’una intervenció urgent en horari escolar, que comporten modificacions en la dieta escolar o problemes de salut que requerisquen una adaptació curricular.
-documents identificatius
BANC DE LLIBRES 2023-24
ANNEX III