Matrícula 2019-20

LA MATRÍCULA D’INFANTIL

I PRIMÀRIA AL CEIP CARRAIXET

Presentació de sol·licituds, del 9 al 17 de maig

La sol·licitud poden omplir-la i imprimir-la en la pàgina web http://www.ceice.gva.es «Admissió d’alumnat»

DOCUMENTS QUE CAL PRESENTAR PER A FORMALITZAR LA MATRÍCULA DE 2019-2020

1. Sol·licitud d’admissió doble. (La facilitem en el sobre)

2. Fotocòpia del DNI o passaport del pare i de la mare, o en el seu cas, tutor o tutora legal.

3. Documents acreditatius del domicili al·legat a la sol·licitud d’admissió:

• Domicili familiar: el DNI o NIE serà suficient, sempre que l’adreça coincidisca amb la al·legada en la sol·licitud. En cas contrari, s’haurà de presentar un rebut recent de la llum, de l’aigua, del telèfon o del contracte d’arrendament. Si no coincidixen les adreces dels documents anteriors, serà necessari presentar un certificat de residència expedit per l’ajuntament.

• Domicili laboral: Certificat d’empresa o declaració censal en cas d’autònom/a.

4. Circumstàncies familiars especials, han de presentar els documents corresponents:

• Renda 2017 de la unitat familiar igual o inferior a 15.039,18 €, presentar a la secretaria l’Annex VI, facilitat al sobre, degudament complimentat i signat per tots el membres majors de 16 anys.

• Discapacitat d’algun membre de la unitat familiar igual o superior al 33%: certificat de la Conselleria de Benestar Social.

• Família nombrosa: títol oficial i vigent de família nombrosa general o especial.

• Família monoparental: títol de família monoparental expedit per la conselleria o certificat de convivència expedit per l’ajuntament.

5. Fotocòpia del llibre de família complet.

6. Informe de salut escolar. Se sol·licita en el centre de salut.

7. Els alumnes que canvien de col·legi han de sol·licitar al centre anterior la baixa amb expressió de la seua situació acadèmica des del 19 de juny fins el 3 de juliol; i presentar-la al nostre centre al formalitzar la matrícula en les mateixes dates.

8. Full de dades personals. (El facilitem en el sobre)

9. Fotocòpia de la targeta sanitària (SIP) de l’alumne/a.

HORARI D’ATENCIÓ EN SECRETARIA

-DE DILLUNS A DIVENDRES matins de 9 a 9:45.

-DIMARTS I DIMECRES vesprades de 15:30 a 16:30 h.

La publicació de les llistes PROVISIONALS …………………………..30 de maig.

La publicació de les llistes DEFINITIVES …………………………….. 12 de juny.

MOLT IMPORTANT­

L’alumnat admès ha de passar a confirmar plaça del 13 de juny al 3 de juliol