Guanyadors

GUAYADORS DEL CONCURS DE CARTELLS “TROBADES 2019”

Els xiquets i xiquetes que cursen el cicle d’Educació Infantil en el col·legi públic Carraixet d’Almàssera han guanyat el concurs de cartells de la XXXII Trobada d’Escoles en Valencià que se celebrarà el 7 d’abril de 2019 a la localitat de Massamagrell. Ahir es van reunir a dit municipi els representants educatius de la comarca de l’Horta Nord per a realitzar les votacions del resultat es va triar el cartell guanyador de la Trobada 2019. Els tres cartells finalistes van ser el de Clara Llegua del CC La Masia de Museros ( ESO), el d’Adriana Manzano del CEIP Pare Jofré del Puig de Santa Maria (E. Primària) i finalment el dels alumnes i les alumnes del CEIP Carraixet d’Almàssera. D’aquests tres cartells el guanyador va ser el del col·legi Carraixet que serà la imatge també de les carpetes de la Trobada 2019. El cartell és un treball col·laboratiu en el qual han treballat conjuntament els tres nivells d’Educació Infantil, realitzant cada curs una tasca ja siga el fons, els dibuixos, pintar …. El cartell confeccionat en marró, blanc i diverses tonalitats de blau, representa la “pilota valenciana” esport tradicional de la Comunitat.