Serveis del centre

El nostre centre públic disposa de diversos serveis destinats a l’educació i desenvolupament dels vostres fills i a l’educació dels més grans. Entre ells:

Menjador escolar

La societat valenciana reclama cada vegada més l’esforç de les administracions públiques per facilitar l’accés a l’educació i que s’establisquen mesures que afavoreixen la conciliació de la vida laboral i familiar, facilitant així la incorporació d’homes i dones al món del treball en igualtat de condicions.

En aquest sentit, el menjador escolar és un servei que presenta evidents avantatges per afavorir que les famílies puguin conciliar la seva activitat laboral amb l’adequada atenció als seus fills i filles. D’altra banda, el menjador escolar també presenta avantatges per facilitar l’accés a una educació de qualitat a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.

Activitats extraescolars

L’objectiu de les activitats extraescolars és complementar la formació integral dels xiquets i xiquetes amb activitats ludicoesportives i de caràcter cultura i facilitar la conciliació laboral de les famílies amb l’ampliació del horari abans i després de la jornada escolar.

Aquestes activitats s’organitzen voluntàriament de dilluns a dijous per l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) del Col·legi. Entre elles tenim:

Gabinet psicopedagògic municipal

L’objectiu principal d’aquesta organització és la detecció i atenció als problemes d’aprenentatge dels alumnes / as escolaritzats als centres de la localitat. Compta amb:

Psicòlogues: s’encarreguen de la detecció i prevenció de dificultats d’aprenentatge.
Mestres d’ audició i llenguatge: s’encarreguen  del tractament de dificultats associades al llenguatge.
Serveis social: s’encarreguen de l’ atenció a les necessitats d’educació compensatòria.