carta

Benvolgudes famílies:

En nom de la persones organitzadores de la donació, Laura Montes, Rocío Márquez, Ana Galiano, Elena Gallent i Salvador Manzano, ens posem en contacte amb vosaltres per a expressar-vos el nostre profund agraïment per l’extraordinària labor desenvolupada per l’alumnat i pares/mares en la passada recollida d’aliments i estris en el CEIP CARRAIXET. L’alumnat, pares/mares i professorat han donat tot un exemple de compromís i solidaritat amb les persones més desfavorides que necessiten tot el nostre suport per a pal·liar, en la mesura del possible, les seues moltes mancances de recursos materials. Cal esmentar a Álex Alegre pel transport, al claustre per donar-nos viabilitat i l’espai disponible per a portar acabe el projecte i a Rafa pel seu treball. Esperem que aquest tipus de col·laboració es puga repetir en el futur, donat els efectes beneficiosos que té, tant per a les persones amb greus mancances que necessiten la nostra ajuda, com per a la formació en valors de l’alumnat, fomentant la conscienciació i solidaritat davant els problemes reals de la societat.

Una salutació.