Danses tradicionals al CEIP CARRAIXET

El passat dia 14 de juny va ser un dia molt especial. Tot l’alumnat de la nostra escola va ballar danses tradicionals al pati acompanyats de música d’un grup de folklore local de tabal i dolçaina.

El nostre mestre de música, dins del projecte educatiu de la seua assignatura, enguany ha estat treballant amb la inestimable col·laboració de les mares i pares de l’AMPA en l’organització de les diferents danses tradicionals del Corpus, una diferent per a cada grup. Gràcies al treball de tot un any, l’alumnat ha pogut gaudir durant les seues actuacions de l’attrezzo típic d’estes danses com són els cabuts, la magrana, les forquetes, els bastons, les vetes, els cavalls,…i per descomptat la indumentària. Un reconeixement especial és per al CEIP Benimamet, ja que gràcies a la seua col·laboració i la cessió de la indumentària de les danses, el nostre alumnat va lluir una adaptació molt creativa de diferents induments tradicionals.