ESPECTACULAR DESFILADA INFANTIL DE MOROS I CRISTIANS.

Els nostres alumnes han participat en la desfilada infantil de Moros i Cristians, celebrada hui dijous 22 d’octubre, pel Carrer Major. Dins del bandol cristià, la comparsa Cavalleria Carmelina ha gaudit d’una desfilada espectacular. Els alumnes de 3r i 4rt han desfilat al ritme que marcaven els tambors i caixes del grup de percussió que ha format l’alumnat de quart de primària. La percussió ha estat perfectament complementada per les marxes cristianes “A la Casa Calvo”, “Creu Daurà”, “Chenco Pla” i “Templaris d’Albaida” que, junt amb l’extraordinària llavor feta pels caps d’esquadra, han arrancat els aplaudiments del nombrós públic assistent. En arribar a la Plaça Major, totes les comparses han desfilat amb la marxa “Chimo”, interpretada per una banda de música. Ha sigut un matí molt bonic i motivador per als alumnes!