Jornades de germanor.

Hui,  dijous 10 de març hem acomplert una activitat vinculada amb el pla de transició de l’etapa d’educació primària a l’etapa d’educació secundària.
Hem rebut la visita de l’alumnat de 1r de l’ESO de l’IES L’Estació i de l’alumnat de 6é del CEIP Lluís Vives. Tots junts, amb l’alumnat de 6é del CEIP Carmelo Ripoll, hem vist la fantàstica falla del 50 aniversari de l’escola i hem realitzat diversos jocs esportius. L’objectiu era que els xiquets i xiquetes pogueren establir un primer contacte entre tots ells i elles per a conéixer’s i facilitar així el seu futur pas a l’educació secundària.
L’encontre ha sigut un èxit, tot l’alumnat ha participat en els jocs, ha conversat compartint inquietuds i, en definitiva, ha gaudit de la matinal de jocs i falla.
Finalment, en acabar les activitats al pati de l’escola, hem esmorzat tots junts en el passeig de Benarrai.