NOVES INSTRUCCIONS SOBRE ÚS DE LA MASCARETA.

NOVES NORMES D'ÚS DE LA MASCARETA ALS PATIS

Ací podeu llegir el document que va arribar ahir al centre, comunicant-nos la nova regulació de l'ús de les mascaretes, que elimina l'obligatorietat del seu ús en espais a l'aire lliure. En el nostre cas, ens afecta a l'hora del pati, en el pati de menjador i en determinades classes, com ara l'educació física).

Tenint en compte que, en tots els espais tancats del centre, continuarà sent obligatori l'ús de la mascareta per a totes les persones majors de sis anys, per tal de facilitar i organitzar el control de les mascaretes quan l'alumnat se les retire, i que puguen tornar a trobar-les amb facilitat quan hagen d'entrar a l'edifici de nou, vos demanem el següent:

• Cada xiquet/a haurà de tindre una funda o estoig per guardar la mascareta quan no la utilitze, identificada amb el seu nom i curs.
  • Quan isquen al pati, si ho desitgen, col·locaran la mascareta en la funda i la deixaran en un cabent específic per a la seua classe, per poder recollir-la quan haja de tornar a l'interior de l'edifici.
  • És convenient que cada xiquet/a compte amb una mascareta de recanvi. Si no en disposa, en cas de necessitat, el centre en proporcionarà una.
  • Cal conscienciar i responsabilitzar l'alumnat de la necessitat d'evitar la pèrdua o l'abandonament de mascaretes i de cuidar el nostre entorn.
  • Gràcies per la vostra col·laboració.