NORMES DE FUNCIONAMENT DEL MENJADOR ESCOLAR

El passat 30 de gener es va fer una reunió al centre per informar i aclarir algunes normes relatives al funcionament del menjador escolar. Com sabeu, el servei de menjador té una organització molt complexa i necessita la col·laboració de tots i totes perquè funcione adequadament. El centre dedica molts esforços per donar resposta a les necessitats de les famílies i donar un bon servei en unes condicions d’infraestructura i espais que, com també sabeu, estan funcionant al límit de la seua capacitat. És per això que es va considerar necessari fer un recordatori de les principals normes que figuren en el Projecte Educatiu del Centre. Vos adjuntem el document de les normes i la presentació que es va fer servir en la reunió. El professorat dels diferents grups, en les reunions de tutoria del segon trimestre, també recordaran les famílies la importància de recordar aquestes normes i procurar complir-les, amb flexibilitat i atenent sempre totes les circumstàncies puntuals, però de forma més ordenada possible.

Agraïm la vostra col·laboració. Estem a la vostra disposició per aclarir-vos qualsevol dubte.

L’equip de menjador.

NORMES DE FUNCIONAMENT.