XXV TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ

Cartell

Després de dos anys de no poder-nos reunir, enguany tornen les Trobades d'escoles en valencià a la ciutat de València. Com sempre, la nostra escola participa en la festa de les escoles en valencià. Enguany, el proper diumenge, 10 d'abril, ens trobarem a la plaça de Campanar. Ací vos deixem el díptic amb la programació d'activitats previstes, l'horari i uns plànols per ubicar-vos. Recordeu que hi ha una sèrie d'actes previs, com ara concursos i la trobada musical, en què el nostre centre també participa. El diumenge, els actes comencen amb una cercavila pel barri i, a partir d'eixe moment, actes, concerts, tallers, etc., per a menuts i grans: una proposta imbatible per al matí del diumenge. Comptem amb la vostra participació. Vos adjuntem també el manifest que resumeix l'esperit de la Trobada: "L'escola que ens fa lliures”.