VACUNACIÓ DE L’ALUMNAT DE 4t, 5é I 6é DE PRIMÀRIA.

Vos comuniquem que la vacunació de l'alumnat de quart, cinqué i sise de primària del nostre centre tindrà lloc DIMARTS, 21 DE DESEMBRE, A PARTIR DE LES 9.30 HORES.

Vos adjuntem un document amb la informació sobre el procés i la seua organització. Estem a la vostra disposició per aclarir qualsevol dubte que se vos plantege.

ORGANITZACIÓ DEL PROCÉS DE VACUNACIÓ DE L'ALUMNAT DE 4t, 5é I 6é DE PRIMÀRIA.

1. La vacunació tindrà lloc el dimarts, 21 de desembre, a partir de les 9.30 hores.
  2. D'acord amb les instruccions de l'administració, només un membre de la família pot acompanyar els menors.
  3. El o la familiar haurà d'estar en l'horari previst i en el lloc previst. Finalitzada la vacunació del menor, el/la familiar haurà d'abandonar el centre educatiu.
  4. Cal evitar en tot moment les aglomeracions de persones dins del recinte del centre escolar. Hauran de respectar-se en tot moment l'ordenació dels fluxos de persones i les mesures de seguretat: ús de la màscara, higiene de mans i manteniment de la distància interpersonal. No es podrà interactuar amb altres grups diferents al del propi fill/a.
  5. La porta del centre s'obrirà a les 9.25 hores. La vacunació es realitzarà de forma consecutiva, començant per quart, i en ordre ascendent. En acabar la vacunació d'un grup, es donarà entrada a les famílies del següent grup. Les famílies esperaran en la zona d'entrada, entre l'edifici d'infantil i l'edifici principal. L'alumnat baixarà i, amb el seu/la seua acompanyant, s'anirà avisant per ordre de llista.
  6. Comprovada l'autorització, l'alumne/a passarà a la sala de mestres amb el seu acompanyant per procedir a la vacunació.
  7. Després de rebre la vacuna, durant el període d'observació post-vacunació que especifique el personal sanitari, l'alumnat podrà estar acompanyat en l'espai de la sala d'usos múltiples (menjador II). Quan l'alumnat torne a la seua classe, els/les familiars acompanyants hauran d'abandonar el recinte escolar.
  8. Cal respectar en tot moment les indicacions del personal sanitari i del centre que estiga regulant i organitzant el procés.

Cal enfrontar el dia amb normalitat: eviteu anticipar o crear expectatives que puguen crear pors o nervis en l'alumnat. Agraïm i comptem amb la vostra col·laboració.