ACTIVITAT SOLIDÀRIA. SAVE THE CHILDREN.

ACTIVITAT SOLIDÀRIA. SAVE THE CHILDREN.

Estimades famílies:

Com bé sabeu, en l’escola s’han organitzat tradicionalment activitats per col·laborar amb diferents ONG en la consecució dels seus objectius i, simultàniament, fomentar els valors de la solidaritat, la cooperació i el compromís amb els altres entre el nostre alumnat. Desafortunadament, les circumstàncies actuals fan impossible la posada en pràctica d’activitats de grup com el mercadet solidari, per exemple.

Així i tot, des del centre ens plantejàrem enguany posar en pràctica alguna iniciativa solidària i, responent a la campanya Kilòmetres de solidaritat” (https://www.savethechildren.es/kilometros-de-solidaridad-coles), de l’organització Save the Children, intentàrem organitzar l’activitat. Cada alumne o alumna havia de trobar patrocinadors per a la seua participació en una carrera solidària, i els diners recaptats es donarien a l’organització. Teníem pensat fer la carrera al voltant del cole, en grups reduïts i amb totes les mesures de seguretat, però no ha estat possible per la situació sanitària.

Davant d’això, i seguint les recomanacions de la mateixa ONG (*), hem decidit substituir la carrera per un festival de circ solidari: en educació física estan practicant diverses habilitats, la setmana pròxima, DIMARTS I DIJOUS pel matí, cada grup de primària actuarà davant de la resta de l’escola i farà de públic quan actuen la resta dels grups. Vos demanem que col·laboreu amb una entrada solidària, a voluntat de cada família, que podeu lliurar en sobre tancat a la tutoria, direcció o consergeria.

Gràcies anticipades per la vostra col·laboració.

(*) XVII EDICIÓN KILÓMETROS DE SOLIDARIDAD. Curso 2020/2021: La situación provocada por la COVID-19 nos obliga a ser más imaginativos y flexibles que nunca. Si las circunstancias no te permiten hacer la carrera como siempre te animamos a celebrar esos días especiales de manera que todos podáis estar protegidos (se puede preparar un baile por aula, una pequeña obra de teatro, un desayuno solidario especial…). Lo importante es seguir celebrando esas jornadas y ayudar a otros niños y niñas que lo necesitan ahora más que nunca. ¡Este curso la carrera Kilómetros de Solidaridad se reinventa!, para seguir siendo un día especial en el centro