DIA DE LA DONA 2024/2025
L’alumnat del centre ha realitzat diferents activitats per commemorar el DIA INTERNACIONAL DE LA DONA. L’alumnat d’infantil ha treballat, junt amb les seues famílies, “La seua dona més important” i verbalitzat a l’aula el seu treball i s’ha fet un mural col·lectiu.
Les alumnes i els alumnes de 3rA i 3rB han treballat conjuntament 10 DONES IMPORTANTS i RELLEVANTS per a la humanitat. A partir de la lectura de contes sobre la seua vida i el seu treball, han resumit allò més important i ho han plasmat en uns MURALS a l’entrada del col·le. A més, gràcies a l’ajuda i participació d’una integradora social que va fer un taller amb els xiquets i xiquetes, van explicar què volien ser de majors.









DIA DE LA DONA – CONCURS DE DIBUIX 2025






DIA DE LA DONA 2022

ACÍ PODREU VEURE EL RESULTAT DELS TREBALLS QUE L’ALUMNAT HA FET DURANT LA SETMANA PER TAL DE COMMEMORAR EL DIA DE LA DONA
