Últimes notícies

El passat curs 23-24 vam encetar el Projecte d’Investigació i Innovació Educativa (PIIE): L’hort escolar amb l’alumnat i comunitat educativa de la nostra escola.

Tot i trobant-nos en un entorn rural on la gent del nostre voltant vívia del sector agrari, veiem la necessitat d’introduir noves activitats i estratègies que milloren i amplien el contacte amb la natura. Considerem que la possibilitat de comptar amb un hort a la nostra escola ajudarà al nostre alumnat a conscienciar-se de la importànica de conèixer i protegir els diversos ecosistemes naturals i a valorar l’esforç i la responsabilitat personal.

El passat 31 de gener del 2024 vam aprofitar per fer la inaguració de l’hort escolar on va estar convidada tota la comunitat educativa.