Benvinguts i benvingudes a la nostra escola!

Us animem a formar part activa de la comunitat educativa que conforma: escola, famílies, alumnat, AMPA,…, ja què tenim un camí per davant que recórrer tots i totes juntes per tractar de crèixer conjuntament a nivell educatiu i personal.

Els pilars bàsics que fonamenten la nostra filosofia de treball són: respecte, convivència, inclusivitat, creativitat i participació.

En el CEIP NTRA SRA DEL BON SUCCÉS volem oferir oportunitats i ferramentes per ajudar al nostre alumnat en el desenvolupament de les competències de la vida i per a la vida.

ON ESTEM?

La nostra escola es troba situada a Cabanes, poble amb un entorn natural privilegiat. Gaudim de dos paratges naturals: El Desert de les Palmes i el Prat de Cabanes-Torreblanca.

Cabanes es troba a la comarca de la Plana Alta a 27 Km de Castelló. El nombre d’habitants està al voltant de 3079 habitants, ens trobem en un moment de creixement i, així es reflecteix en les nostres aules. En aquest curs 2022/2023 som 222 alumnes, i anem creixent!

CEIP NOSTRA SENYORA DEL BON SUCCÉS

Centre d’educació infantil i primària:

Actualment, comptem amb 4 unitats d’educació infantil, segon cicle i 8 unitats d’educació primària. A més el nostre centre, compta amb:

Aula d’infantil 2 anys des del curs 2021/2022.

Aula UECO: Unitat educativa centre ordinari.