Ajudes material no curricular

Podeu accedir a la Resolució que regula aquestes ajudes fent clic a la imatge.

RESUM:

• Disponible per a l’alumnat que siga beneficiari de l’ajuda completa de menjador (100%) a les llistes definitives de beneficiaris del curs 23-24 per qüestions de renda.
  • Disponible per l’alumnat que siga beneficiari DIRECTE (violència de gènere, persones amb risc d’exclusió social i terrorisme) de l’ajuda completa de menjador (100%) a les llistes definitives de beneficiaris del curs 23-24.

La resta d’alumnes amb ajuda menor al 100% quedaran fora.

Com ho sol·licitar-ho?

• A través de l’esborrany del menjador (S’HAURÀ DE MARCAR L’OPCIÓ A L’ESBORRANY)
  • Amb sol·licitud nova , que s’ha de presentar juntament amb la sol·licitud d’ajuda de menjador .

Període de presentació: del 8 de juny al 5 de juliol amb horari de 13h a 14:45h.

Dotació: l’ajuda serà fins a 30€ per alumne/a (quantia única).

Els beneficiaris sortiran publicats juntament amb els llistats definitius de les ajudes de menjador (setembre).

Com es justificarà?

S’aportaran les factures al centre a nom de la persona sol.licitant els 10 dies hàbils a comptar a partir de la 1a resolució definitiva de les ajudes de menjador. A la factura cal identificar clarament el material adquirit.

Què es subvenciona?

Material escolar no curricular d’ús directe per a l’alumnat. No entren en la subvenció: llibres de banc de llibres ni material informàtic.

Com es farà el pagament de les ajudes?

El centre farà una transferència una vegada comprovada la documentació justificativa (factures) i una vegada el centre haja rebut la transferència per part de Conselleria. En cap cas es pagarà més de 30€ per alumne/a. Una vegada rebuda l’ajuda la persona sol.licitant haurà de signar un document a secretaria indicant el DNI com que ha rebut la transferència.