RENÚNCIA PICNIC MENJADOR

En acord del consell escolar del dia 8 d’octubre de 2024, les famílies d’alumnat que facen ús del menjador escolar tindran la possibilitat de RENUNCIAR AL PÍCNIC que se’ls proporciona quan tenen excursió de tot el dia. En cas de renúncia s’hauran de portar el dinar de casa.

Per a renunciar al pícnic, la família ha d’enviar un correu electrònic a menjadorceipcabanes@outlook.com abans del dia límit per entregar l’autorització de l’esmentada activitat indicant les següents dades:

Nom i cognoms del pare / mare: …………………………………………………………………………. DNI pare / mare: ………………………………………………….
Informa que el seu fill / a: ……………………………………………………….. del curs ……… NO FARÀ ÚS DEL PÍCNIC en l’eixida del dia …… del ………………………… de 202…..

Podeu fer clic en aquest enllaç per accedir al document:

IMPORTANT:

• Es pot enviar la sol·licitud de renúncia omplerta o redactant-ho directament al correu.
  • Per a que aquest justificant siga vàlid haurà d’enviar-se abans de la data límit per entregar l’autorització.
  • El dia d’entrega de la renúncia al pícnic quedarà registrada en el moment que arribe el correu electrònic