Observadors/Amfitrions

Aquest curs 2023/2024 hem tingut l’oportunitat de participar en el programa que ofereix la Conselleria d’educació al personal docent: I-moute. Hem participat amb les dues modalitats: Observadors i Amfitrions.

Com a OBSERVADORS hem visitat:

• CEIP BOQUERES d’Almassora on hem pogut observar com es treballa al cicle d’educació infantil per MICROAMBIENTS D’APRENENTATGE.
  • CEIP GERMANS OCHANDO d’Almassora on mestre de primària van tindre l’oportunitat de conèixer el projecte de la ràdio que es porta a terme en aquesta escola.

Aprofitem aquesta pàgina per donar-los les gràcies pel acolliment que ens han fet i l’oportunitat d’aprenentatge que es genera a l’obrir les seues portes.

Com a AMFITRIONS hem compartit els següents projectes que s’estan duent a terme en la nostra escola.

• PATIS DINÀMICS
  • RÀDIO A L’ESCOLA: “BONSUCCESSOS”
  • ESTACIONS D’APRENENTATGE.