Hola a tots i totes! En la classe de 5éA i 5éB, en la sessió de propostes, elaborem programes de ràdio. Aquesta ocasió hem dissenyat programes de ràdio amb els textos instructius que estudiàvem a la classe: els experiments. Esperem que vos agraden! A banda, volem recordar, que ens podeu escoltar en els programes del dijous a les 8:55 a l’entrada de l’escola.
1,2,3 GRAVEM!!
TORRE DE LÍQUIDS
L’OU QUE BOTA
