Utilitzem Telegram com a via de comunicació UNIDIRECCIONAL, on les famílies podeu veure informació (sobre activitats educatives a l'aula, fotografies d'aquestes, eixides...) que arriba al canal. Cada nivell de l'escola té el seu propi grup de Telegram gestionat pels i les mestres que participen.

A més de cada nivell, el centre també disposa del seu propi canal general de l'escola denominat "CEIP SAN JUAN BOSCO". A continuació us deixem l'enllaç per a poder unir-se al canal i també poder descarregar l'aplicació en dispositius Android i IOS.

VIDEO TUTORIAL

CANAL BOSCO
t_me-ceipsanjuanbosco
TELEGRAM IOS
TELEGRAM ANDROID

⛔LLEI DE PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL⛔

Benvolgudes famílies🤗

Us volem recordar que totes les informacions, imatges, etc, que es realitzen per qualsevol canal privat que utilitza l'escola (Telegram i web família) està prohibida la seva difusió tal i com diu la Llei orgànica de protecció de dades personals. Per tant, aquella persona que faça un mal ús d'aquest contingut podrà ser sancionada segons la:

Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

Contribuïm a una ciutadania digital responsable garantint els drets i la privacitat🙏 .

Moltes gràcies i us desitgem un bon curs escolar ❤️