ESPAI ESCOLTA

Els centres educatius són espais de socialització en els quals els infants i joves viuen, aprenen i juguen i on sorgeixen conflictes i possibles situacions d'assetjament entre iguals. Així doncs, esdevé un escenari ideal per promoure accions preventives i sensibilitzar envers aquesta problemàtica.

Com activitats preventives l'escola aposta per les assemblees, el cercle d'amics i l'educació emocional. També s'ha posat en marxa una iniciativa molt bona per ajudar al nostre alumnat i el seu benestar emocional. L'ESPAI ESCOLTA.

Recordeu, contra l'assetjament escolar hem de lluitar junts i juntes, la familia és important, el grup d'iguals, l'escola, etc.

Escoltar, acompanyar i respectar són armes molt potents per poder lluitar contra l'assetjament escolar.

Disseny sense títol
photo1651496147 (2)