WEB CONSULTA LLENGUA BASE

Descàrrega de la informació:

Descàrrega ajuda a les famílies:
https://portal.edu.gva.es/consulta/wp-content/uploads/sites/2007/2025/02/Ajuda_families_val.pdf

Infografia del procés:
https://portal.edu.gva.es/consulta/wp-content/uploads/sites/2007/2025/02/informacio_families_val.png

Infografia de l’annex:
https://portal.edu.gva.es/consulta/wp-content/uploads/sites/2007/2025/02/annex_def_val.png

Accés als manuals:

Normativa:

Tota la informació:
Aquest cap de setmana, aprofita per a revisar els documents, comptes i usuaris que has de tindre per a participar en la consulta. No saps quins són? T'ho contem!
Per a poder participar en la consulta, és necessari tindre:
✅Fitxa de l'alumne
✅Usuari de Secretaria digital
🔹 📌 Fitxa de l'alumne
Cada centre educatiu proporcionarà la "Fitxa de l'alumne/a" on figura la informació registrada. Cal revisar atentament:
1- Tipus i número de document identificatiu: comprova que la teua identificació és correcta i està actualitzada.
2- Relació de parentiu: pare, mare o representant legal.
3- Marca de tutor o tutora: ha de figurar que Sí.
En el cas que alguna d'aquestes dades no siga correcta, cal contactar amb el centre educatiu i aportar la documentació abans del 21 de febrer.
‼️ És important que conserveu aquesta Fitxa de l'alumne perquè en ella figura el Número d'Identificació de l'Alumne/a (NIA), imprescindible per a exercir el vot d'elecció de llengua.
🔹 📌 Usuari de Secretaria digital
En la Fitxa de l'alumne ha de figurar també l'Usuari de Secretaria Digital, si és que ja t'has registrat en aquesta plataforma. Partint que el document identificatiu siga correcte, poden donar-se les següents casuístiques:
1. ✅ Si la columna USUARI SEC. DIG. mostra un valor, podràs participar en la consulta.
*Nota: si disposeu d'un Usuari de Secretaria Digital, però aquest no figura en la Fitxa de l'alumne, caldrà crear-se un nou usuari.
2. ❌ Si la columna USUARI SEC. DIG. no mostra cap valor, cal crear un usuari d'accés a Secretaria Digital. Podeu fer-ho en qualsevol moment, sense esperar que s'òbriga el termini de la consulta.
🔗Com crear l'Usuari de Secretaria Digital?
a. Si el tipus de document és un DNI o un NIE, cal crear l'usuari seguint les instruccions disponibles en l'Ajuda en format PDF disponible en Secretaria Digital.
b. Si el seu tipus de document és Passaport o Altres, cal sol·licitar al centre que cree l'usuari.
‼️IMPORTANT ‼️: El número del document i el número de l'usuari de la Secretaria Digital han de coincidir per a poder participar en la consulta.
