REVISTA

A final de trimestre l'alumnat de cada cicle realitza un article dedicat a la revista de l'escola, anomenada "La bicicleta". En ella apareixen les activitats, eixides, tallers, projectes... de més rellevància i que es volen fer arribar a les famílies mitjançant aquest mitjà de comunicació.

En ella també podem trobar informació i curiositats del centre aportades per les diferents comissions o departaments. La revista, una vegada impresa, s'entrega a cada alumnat de l'escola (en cas de tindre germans o germanes es fa entrega d'un exemplar per família).

Tota la comunitat educativa i visitants de la web teniu l'opció de gaudir dels continguts de la revista amb la versió digital que trobeu a continuació. Esperem que siga del vostre grat.

PRIMAVERA 2024

HIVERN 2023