COMISSIÓ DE CONVIVÈNCIA

El passat dimecres ens vam reunir una xicoteta representació del professorat, famílies i alumnat per escoltar les veus dels membres de la Comunitat educativa amb referència a la convivència.

Una vegada escoltades, es va obrir un diàleg per vore qué norma creiem important treballar conjuntament per millorar com a Comunitat.

Vam concloure que el proper curs 24/25 sería interessant treballar sobre el concepte:

Al Bosco la diversitat ens enriquix.

Es van proposar diferents actuacions i activitats força interessants que anirem concretant i desenvolupant el proper curs.

Agrïr enormememt l’assistència de les persones que van vindre i animar -los a seguir perquè com deia Eduardo Galeano:

Mucha gente pequeña, en lugares pequeños, haciendo cosas pequeñas , puede cambiar el mundo.

Moltíssimes gràcies per estar