NOU LOGOTIP

Estimades famílies,

Feia temps que ens rondava pel cap el canvi de logotip de l’escola i aprofitant que prompte tindrem un nou edifici modern i vanguardista, el logotip que ens representara també ho havia de ser. Així que una vegada aprovat pel claustre i consell escolar us el volem ensenyar i esperem que us agrade tant com a nosaltres.

Pensem que representa la nostra identitat amb la paraula Bosc diferenciada i la O representant un sol amb diferents colors que ens transllada la concepció que l’escola té de la diversitat com a riquesa i inclusió.

Sols apareix CEIP Bosco, perquè hem sol•licitat també un canvi de nom a Conselleria aprofitant que ens han de fer les plaques per al nou edifici, el Bosco, és el nom amb el que ens sentim representats/ades.

Esperem que us agrade

💚