portfolio

Al Bonavista, considerem les llengües com un element bàsic del currículum. Per aquest motiu treballemel Portfolio a les dues etapes educatives i a les tres llengües del currículum.

El Portfolio Eutopeu de les Llengües (PEL) es tracta d'un document en què els que estan aprenent o han aprés una llengua - ja siga en l'escola o fora de l'escola - poden registrar i reflexionar sobre el seu aprenentatge de llengües i experiències culturals.

El Portfolio conté un passaport de llengües, el titular del qual posa al dia amb certa regularitat.

El document també conté una biografia lingüística detallada que descriu l'experiència del titular en cada llengua i que està dissenyat per a guiar l'alumnat en la planificació i avaluació dels progressos.

Finalment, hi ha un dossier amb exemples de treballs personals que es pot mantindre per a il·lustrar una de les competències lingüístiques.