Comissió ecològica

La comissió ecològica del centre du a terme una sèrie de propostes i accions per tal dur a terme una escola més sostenible, verda i respectant el nostre entorn. Consolidem el segell ECOCOLE de l'escola amb noves propostes.

Actualment estem realitzant varies accions com:

Compostaescola

El programa de “compostaescola” que consisteix en el reciclatge de matèria orgànica. Cada classe tindrà assignada una setmana per a baixar a l’hort escolar i dipositar a les composteres la matèria orgànica recollida.

compostera 2
WhatsApp Image 2021-01-27 at 07.36.52
WhatsApp Image 2021-01-27 at 07.36.52 (1)

Hort escolar

Actualment l’hort escolar té com a principal funció servir d’aula exterior per als diferents nivells que necessiten aquest espai en forma de tutories, zona de lectura o per fer activitats a l’aire lliure.

A més a més, hem habilitat nous espais verds al centre amb la mateixa finalitat que l’hort, donant resposta així a les indicacions sobre el Covid-19.

hort 4
hort 2
hort 10
hort 3
hort1
hort 9

Ecocoles- reciclatge a les aules

Seguint amb el compromís del reciclatge al nostre centre i en concret a les aules, el nostre objectiu és donar major visibilitat dels punts de reciclatge amb la renovació de papereres adients, per tal de que l’alumnat identifique clarament aquests punts.

popreciclatge_page-0002
decaleg