Escola matinera

PROJECTE D’ESCOLA MATINERA

L’Escola Matinera vol donar resposta a la nova realitat social i familiar, seguint la normativa comunitària europea que suggereix que s’adopten i fomenten iniciatives destinades a fer compatible les obligacions professionals familiars i educatives dels homes i dones, derivades de tindre a càrrec xiquets i xiquetes.

La finalitat del servei és l’acollida i atenció d’escolars en horari matinal extraescolar (de 08.00h. a 09:00h. del matí) que ubicat al mateix centre educatiu, atenga les necessitats:

• Atenció horària a la família.
  • Socialització i hàbits dels xiquets/xiquetes.

El servei compta amb cuidadors i cuidadores que seran les persones encarregades de dinamitzar i tutelar el grup en totes les activitats. Les activitats que es desenvolupen variaran al llarg del curs escolar i estaran adequades i adaptades a l´edat i característiques dels participants.

Aquest servei romandrà obert durant els dies lectius del calendari escolar (setembre-juny) i  quedarà condicionat a que hi haja un grup de xiquets i xiquetes suficients. L’horari d’admissió d’alumnes serà continuat i s’adaptarà a les necessitats de cada família. El servei s’ubicarà a les dependències del menjador escolar.

Hi haurà una quota mensual per a usuaris fixes i una diària per a eventuals.

La responsabilitat del projecte és de l’Associació de Mares i de Pares d’Alumnes del CEIP Bonavista. El projecte està aprovat per la Junta Directiva de l’Ampa, alhora que té l’aprovació i vist-i-plau del Consell Escolar.