Presentació

L’AMPA del Bonavista és una associació sense ànim de lucre formada pels pares i mares de l’alumnat.

És un dels pilars de la nostra Comunitat i ens permet participar en l’educació que reben els nostres fills i filles.

La nostra missió més important és fer escola. Per això, col·laborem amb el centre en la seua organització per intentar millorar la vida escolar i la comunicació entre les famílies i l’escola.

WhatsApp Image 2021-01-25 at 10.32.56

Qui som?

20221003_153327000_iOS

L’AMPA la formen totes les famílies que fan l’aportació anual. I la JUNTA ara, la formen:

- PRESIDÈNCIA:          Sonia M. S.

- VICEPRESIDÈNCIA:  Inma B.G.

- SECRETARIA:           Vanesa M.M.

- TRESORERIA:           Rebeca R. D.

- VOCALS:                  Maria M, Andrea C, Laura S, Raquel R, Susana C, Tania H i Natxo Q.

Cadascú s’encarrega d’organitzar les comissions i els projectes que duem a terme.

Com puc participar?

• En la junta: tens les portes obertes per vindre sempre, no cal ser representant.
  • En les comissions o activitats que més t'interessen o tingues disponibilitat.

Posat en contacte amb qualsevol membre de la junta o amb qualsevol membre de la direcció del centre i ell ens farà arribar les teues inquietuds

9006a524-1a9e-4d59-a07a-00d4d0115023

Comissions i projectes

• Escola matinera
  • Extraescolars
  • Festes
  • Xerrades i jornades familiars
  • Escola solidària
  • Ecocoles
  • Escola amb balls tradicionals
  • El pati que volem

Curs 23-24

L'AMPA del CEIP Bonavista, ha pogut organitzar les extraescolars en aquest curs dins la jornada flexible.

Tenis, funkie, rítmica, patinatge, judo, anglés, dibuix, robótica, futbet i música.

Per a qualsevol dubte respecte a les extraescolars contactar amb: ampabonavista.ont@hotmail.com

Junta AMPA Bonavista

Aportació

Pertanyer a l’AMPA permetrà:

• Realitzar activitats lúdiques i enriquidores per als nostres fills i filles; la visita de l’Emisari Reial, la festa de fi de curs...
  • Oferir a l’alumnat activitats extraescolars, servei d’escola matinera o millorar els patis.

Encara no has pagat la quota d’aquest any? No esperes més!

Ací teniu el número de cc de l’associació

Caixa Ontinyent, ES30 2045 6106 1730 0000 4993

I el contacte ampabonavista.ont@hotmail.com