Comissió de solidaritat

logo escoles solidaries
images

La comissió de solidaritat coordina la col·laboració de la comunitat educativa del Bonavista en diferents accions al llarg del curs escolar. El seu objectiu principal és donar resposta a les diferents necessitats que es plantegen dins de l'aula per tal de garantir la igualtat d'oportunitats de totes i tots els alumnes.

Per altra banda col·laborem en el Projecte d’Escoles Solidàries, organitzant dos esmorzars solidaris al llarg del curs i oferint participacions de loteria en Nadal. Els diners recaptats es destinen a aquesta ONG.

A nivell individual i de manera voluntària es poden becar xiquets i xiquetes a diferents països d’Amèrica Llatina perquè puguen estudiar i llaurar-se un futur millor.

També fem campanyes de recollida de roba que es destina a Camerun. Xarrades per part de persones implicades en  l’ONG...perquè l’alumnat conega el destí de les donacions que fan.

Col·laborem en la campanya d’Escola Valenciana Un Euro Llavor de Solidaritat. Els diners que es recullen es destinen a distintes ONGs.

Per últim, a nivell local participem en la SAME i en totes aquelles activitats que puguen sorgir al llarg del curs i beneficiïn al nostre alumnat tant a nivell individual com col·lectiu.

decàleg_page-0001
decàleg_page-0002