Trets d’identitat

L’objectiu principal del CEIP Bonavista és aconseguir una escola PÚBLICA que garantesca la formació integral de l’alumne/a com a persona responsable, crítica, activa, participativa i creativa; que tinga opinions pròpies i sàpiga escoltar i dialogar amb tolerància; respectuosa amb les diferències individuals de qualsevol tipus; solidària, pacifista i ecologista; que sàpiga treballar de manera autònoma i organitzada; que  estiga motivada per a aprendre i a formar-se com a persona humana per tal que arribe a estimar-se més a sí mateix, així com a la seua pròpia llengua i cultura.

Per tal d’apropar-se a aconseguir aquest objectiu necessitem crear:

* Una escola arrelada a un medi valencià, que conega i faça estimar als seus alumnes, les seues tradicions, la seua llengua i la seua cultura amb les finestres obertes al món.

* Una escola activa i participativa, que potencie la participació de tota la comunitat escolar: pares, mares, mestres i alumnes.

* Una escola que potencie actituds de tolerància, diàleg i de solidaritat.

* Una escola on els professionals treballen en equip, per tal de crear una línia comuna en tot el centre, assumida per tots i totes, on es segueixen uns criteris metodològics i didàctics comuns, consensuats i compartits.

* Una escola que potencie l’autoestima dels xiquets i xiquetes i l’acceptació de les diferències individuals de cadascú.

* Una escola on l’ecologia, l’ensenyament per a la pau i la no-discriminació, siguen valors que estiguen presents.

* Una escola saludable i respectuosa amb el medi