A partir de l’observació i la reflexió conjunta ens hem adonat de la necessitat del canvi de MIRADA cap al nostre alumnat, el seu benestar emocional, i els seus aprenentatges.
És per açò que ens trobem immersos en un procés de reconstrucció en una escola VIVA i ACTIVA, prenent consciència de les necessitats reals dels xiquets i xiquetes, i respectant i confiant en els processos naturals.
Ens definim com un col·legi públic que compleix amb els objectius marcats per la legislació vigent, però amb temps i metodologies diferents, amb una MIRADArespectuosa cap a les necessitats evolutives dels xiquets i xiquetes, protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge, on els adults es posicionen com a acompanyants i guies d’aquest procés individual i únic.
Espais i ambients
Que permeten a l’infant connectar amb les seues necessitats, els seus interessos i el seu sentir, i d’aquesta manera puga explorar i desenvolupar la seua pròpia experiència d’aprenentatge.
Experiències d’Aprenentatge
On s’afavoreix el descobriment actiu, globalitzat i contextualitzat del coneixement, encaminat cap a un aprenentatge competencial.
Gestió emocional
Reconéixer i gestionar, des d’una mirada pura, sense prejudicis, de manera lliure i atenta, l’estat emocional de cada infant.