Pilars de gestió

GESTIÓ DELS ESPAIS:L’escola com espai dels infants, amb ambients
preparats per l’aprenentatge, donant moments on l’infant tria la seva acció
emmarcada per tots els condicionants d’una decisió:amb tots els drets i
deures,gaudí i responsabilitat,conseqüències i satisfacció i guany d’
autonomia. Sols amb llibertat es pot arribar a la responsabilitat, i és des de que
l’infant es dirigeix als ESPAIS preparats per acollir propostes d’ activitats del seu
interès,d’ altres infants i de l’equip pedagògic.


EXPERIÈNCIES D’ APRENENTATGE : Els interessos que mouen a les
persones i al nostre alumnat, canvien segons el moment,circumstàncies,ritmes
bio-dinàmics, persones que ocupen els espais,vivències
prèvies,expectatives,etc..A travès del que es viu i s’ experimenta que s’ aprèn.
Entenem que les experiències d’ aprenentatge en progrés de les
competències cognitives,físiques i afectives, es en la que es basa la capacitat
pròpia del ser humà, que van creixent sobre processos maduratius subjacents,
es en l’activació en interacció amb el medi físic i social circumdant que l’infant
pot desenvolupar i anar construint una identitat que SE SAP CAPAÇ.


GESTIÓ EMOCIONAL:Reconèixer i gestionar des d’una mirada
pura,sense prejudicis,de manera lliure atenta a l’ estat emocional de cada
xiquet/a.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies