El Reciclatge: una necessitat mediambiental

Avui en dia generem una gran quantitat de residus. Per això, també és necessari el reciclatge a l´escola.

El millor residu és el que té menor impacte ambiental; és a dir, és el residu que no es genera”

Des de casa podeu col.laborar intentant que els embolcalls dels esmorzars siguin de roba o d´algun material reutilitzable.

Per reciclar, només cal organitzar-se. Els/les alumnes i els/les mestres ens hem organitzat de la següent manera:

• Primer de tot, apliquem “la regla de les 3 erres”:

1r- Intentar Reduir al màxim l´ús innecessari de materials.

2n- Reutilitzem el paper, les capses de cartró etc…per altres usos.

3r-Reciclem Les deixalles fent ús dels contenidors adequats i després els portem als contenidors del barri.

A l´aula de referència i espai d’ambients , tenim dos recipients etiquetats: paper i rebuig. Les deixalles les separem.

Als corredors , tenim per compartir recipients etiquetats per plàstic.

Al pati, tenim dos contenidors rebuig i dos de paper en la zona de joc de l´edifici de primària .

Divendres: el dia de la recollida i del reciclatge final.

-A cada aula hi ha els encarregats de fer el reciclatge final l´últim dia de la setmana.. Aquests encarregats buiden els recipients de l´aula als contenidors del barri, localitzar a uns 300mts,amb un camí de vianants .També, hi ha els encarregats del mes per fer el reciclatge final dels contenidors del pati als contenidors del carrer. Aquest càrrec és rotatiu i les diferents classes ho van realitzant.

La gestió i control d’ aquesta tasca correspon al consell d’ infants i comissió mediambiental del centre.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies