L’alumnat de 4t visita la Policia Local

Hui l’alumnat de 4t de Primària hem passat un matí genial visitant les instal·lacions de la Policia Local de Benidorm. Primer de tot, volem donar mil gràcies a aquest organisme per la invitació, perquè els xiquets i xiquetes ho han passat molt bé!

Ens han rebut amb moltíssima estima i fins i tot ens han donat una motxilla amb la imatge de la placa policial de regal. Hem vist un vídeo per a conéixer millor el que fa la policia i després hem recorregut la comissaria, inclosa la central des d’on vigilen tot el poble.

El millor de tot ha sigut el final: hem pogut pujar als cotxes patrulla i hem conegut a Nerón, un dels gossos policia. Hem vist com feia unes quantes cerques amb el seu guia i l’alumnat s’ha quedat bocabadat! Gràcies per l’atenció i el tracte rebut, estem en molt bones mans! 


Hoy el alumnado de 4º de Primaria hemos pasado una mañana genial visitando las instalaciones de la Policía Local de Benidorm. Antes de nada, queremos dar mil gracias a este organismo por la invitación, porque los niños y niñas se lo han pasado en grande!

Nos han recibido con muchísimo cariño e incluso nos han dado una mochilita con la imagen de la placa policial de regalo. Hemos visto un vídeo para conocer mejor lo que hace la policía y luego hemos recorrido la comisaría, incluida la central desde donde vigilan todo el pueblo.

Lo mejor de todo ha sido el final: hemos podido subir a los coches patrulla y hemos conocido a Nerón, uno de los perros policía. ¡Hemos visto cómo hacía un par de búsquedas con su guía y el alumnado ha alucinado! Gracias por la atención y el trato recibido, ¡estamos en muy buenas manos! 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies