Articles: de didàctica de la llengua i de la literatura Nº 84 (Gener-Març 2020) Ensenyar a interpretar ficció digital

Monografia. Ensenyar a interpretar ficció digital
-Ensenyar a interpretar ficció digital /     Manresa Potrony, Mireia / Ramada Prieto, Lucas
-Quina ficció digital per a quina realitat educativa? /     Ramada Prieto, Lucas
-Del lector al docent en la lectura digital /     Manresa Potrony, Mireia
-Passejar-se, contemplar i relacionar /     Ramada Prieto, Lucas / Reyes López, Lara
-Ficció digital a l’escola, un tema de tothom /     Prieto Villazán, Lola
-Multimodalitat i educació literària /     Fittipaldi, Martina / Real Mercadal, Neus
-Formar lectors aventurers /     Margallo González, Anna M.
Actualització i reflexió
I si no fossin només jocs…?  /     Ramada Prieto, Lucas
Intercanvi
- Revertint l’oblit de les dones en el material escolar: 50 vegades rebel /     Perales-Fernández-de-Gamboa, Andrea / Orcasitas-Vicandi, María
-Teatre, expressió i significació a l'aula /     Montealegre González, Yaqueline
-La lectura com a experiència vinculada al gust /     López, Yolanda
Idees pràctiques
-En context: Projecte literari Alrededor de una cinta /     Sifre Botella, Laura
-Materials a examen: Leer la palabra y el mundo /     Pérez Gómez, M. del Mar
-Recursos per a l'aula: Actualització dels tòpics clàssics a través de l'escriptura /     Terrádez Gurrea, Marcial
-Recursos per a l'aula: Reflexionem sobre la varietat lingüística /     Roselló Verdeguer, Jorge