Articles: de didàctica de la llengua i de la literatura Nº 84 (Gener-Març 2020) Ensenyar a interpretar ficció digital

Monografia. Ensenyar a interpretar ficció digital
-Ensenyar a interpretar ficció digital /     Manresa Potrony, Mireia / Ramada Prieto, Lucas
-Quina ficció digital per a quina realitat educativa? /     Ramada Prieto, Lucas
-Del lector al docent en la lectura digital /     Manresa Potrony, Mireia
-Passejar-se, contemplar i relacionar /     Ramada Prieto, Lucas / Reyes López, Lara
-Ficció digital a l’escola, un tema de tothom /     Prieto Villazán, Lola
-Multimodalitat i educació literària /     Fittipaldi, Martina / Real Mercadal, Neus
-Formar lectors aventurers /     Margallo González, Anna M.
Actualització i reflexió
I si no fossin només jocs…?  /     Ramada Prieto, Lucas
Intercanvi
- Revertint l’oblit de les dones en el material escolar: 50 vegades rebel /     Perales-Fernández-de-Gamboa, Andrea / Orcasitas-Vicandi, María
-Teatre, expressió i significació a l'aula /     Montealegre González, Yaqueline
-La lectura com a experiència vinculada al gust /     López, Yolanda
Idees pràctiques
-En context: Projecte literari Alrededor de una cinta /     Sifre Botella, Laura
-Materials a examen: Leer la palabra y el mundo /     Pérez Gómez, M. del Mar
-Recursos per a l'aula: Actualització dels tòpics clàssics a través de l'escriptura /     Terrádez Gurrea, Marcial
-Recursos per a l'aula: Reflexionem sobre la varietat lingüística /     Roselló Verdeguer, Jorge

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies