Editorial
-Aprendre en aquesta situació (II)
En veu alta
-Aprenents autònoms / Márquez Ordóñez, Antonio Alberto
Retrat
-Miguel Ángel Aragón: «L’educació és un bé públic que no s’ha de desvirtuar i que cal treballar des del col·lectiu» / Aragón Salinas, Miguel Ángel / Forner Calpe, Rosa Maria
Especial temps de confinament
-Navegant amb una forta tempesta (part 2) / Padín Pujoldevall, Noa / Dionisio Gámez, Ana
-Transicions: dels confinaments als retrobaments / Cortada Cortada, Jaume / Fillat Traveset, Maite / Garcia Vizcarro, Maria Teresa / Pena Laguna, Mercè / Martinez Guijarro, M. Prudencia / Equip Transicions
-Planificació de la proposta: Transicions: dels confinaments als retrobaments/ Cortada Cortada, Jaume / Fillat Traveset, Maite / Parés Miquel, Mercè / Garcia Vizcarro, Maria Teresa / Pena Laguna, Mercè / Martinez Guijarro, M. Prudencia / Equip Transicions
-Us espero a l’altra banda de la pantalla / Rodríguez Piñeiro, Jessica
A Fons... Ambients a primària
-Els ambients d’aprenentatge / Lladós Alonso, Laura
-Els ambients a l’Escola dels Encants / Bordes Homs, Damià
-Ambients a primària, oportunitat per descobrir nous horitzons / Arribillaga Sagastibeltza, Ane / Velasco García, Mari Jose
-Els ambients d'aprenentatge / Matamalas Batle, Maria Antonia
-Espai i ambients d’aprenentatge / Genís Vinyals, Mariona
Reflexió
-Reflexions sobre la formació inicial de mestres i la detecció de situacions de salut mental d’estudiants / Boix Tomas, Roser / Burset Burillo, Sílvia
Tema del curs
-Com un pop fent malabars / Equipo docente del CEIP Carlos Cano
Bloc
Filosofem: Pensar i dir / Grup IREF
Activisme climàtic: Protegim-nos de la calor / Franquesa Codinach, Teresa / Vilar Recasens, Marta / Elizondo Calaf, María
Tic-Tac: Pixton: el còmic com a recurs a l’àmbit educatiu / Muñoz Donate, Manuela
Viure l'escriptura: Un conte escriureu, tan bé com sabreu! / Bardal Domínguez, Amàlia / Borràs, Verònica / Gómez Ortega, Sònia
Gestió: Gestió de l’aprenentatge de les llengües: Let’s make art in English! / Escola La Creu de Torrefarrera
STEM/STEAM: La introducció del pensament computacional a la nostra escola / Hornos Castillo, Miguel
Manual de guerrilla urbana : Drets i deures dels infants / Olabide Ikastola
Visual Thinking: Tancament de les escoles davant la COVID-19. Riscos contra reptes / Pozo González, Birginia
Cuida't: Aprendre més enllà de l’escola. Respostes saludables / Equip Cuidem-nos