Perspectiva Escolar Nº 409 (gener-febrer 2020) El mòbil a l’aula

Editorial Una educació situada
Monogràfic.  El mòbil a l’aula
-Xarxes socials digitals a l’aula, una oportunitat educativa? / Autoria compartida
-Desenvolupar l’ús educatiu dels dispositius tecnològics: el Pla mòbils.edu
-Mar Camacho Martí, Ana Albalat Martínez i Estel Marín Cos
-Potencial addictiu de l’ús del telèfon mòbil / Xavier Carbonell
-A quina edat ha de tenir el primer telèfon mòbil, el meu fill? / Marc Masip Montaner
-Xarxes socials digitals, les incorporem al treball d’aula? /  Autoria compartida
-Més enllà d’un codi de colors… / Eva Miró Martí i Antoni Aparicio Llurba
-Seduïts pels mòbils: recursos educatius i orientacions pedagògiques del seu ús a l’escola i a l’aula / Miquel Àngel Prats
Escola
-Les tecnologies de la informació i la comunicació com a eines personalitzades, habilitadores i compensadores en educació infantil / Francesc Mena Berbegall
-DISLEXIC2: Ajudes tècniques davant el codi escrit / Ambrosio Gassol
-Construïm un galliner. Un aprenentatge significatiu / Sergi Pich
Mirades
-Què hem rebut d’Alexandre Galí? / Josep González-Agàpito
-Assignaturitzar la vida o vitalitzar l’escola? / Antoni Tort Bardolet
-Hi ha infants que embruten els carrers / Elena Montiel

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies