ESCOLA CANTA

L’escola canta és un projecte que es crec gràcies a la regidoria d’educació de l’ajuntament de Castelló en el curs de 2017-2018. Té un caràcter musical el qual va dirigit als centres d’educació primària i l’objectiu principal de la qual és servir de suport als Plans de Normalització Lingüística de cada centre. Aquest projecte també promou el contacte entre alumnat i professorat amb diferents entitats artístiques que donen vida a pobles i cuidades del territori. L’escola canta va dirigit sobretot al professorat de música i als alumnes del sistema educatiu valencià.

Dins d’aquest projecte es realitzen diverses activitats entre les quals ens podem trobar:
• Formació d’un cor.
• La realització de concerts.
• Col·laboració i participació amb la banda del poble.