DIA DE LA PAU

Ahir, dimarts 30 de Gener vam celebrar amb les famílies el dia de Pau. Vam fer tres activitats i un ball per a concloure. Vos deixem unes fotos per als que no vau poder vindre.

TALLER 1: PLANTETA DE LA PAU

TALLER 2: MURAL COLOM DE LA PAU

TALLER 3: VÍDEO DEL BALL “SAMBA DE LA PAZ” DE REQUETECORCHEAS

BALL FINAL

Agraïm la col·laboració de les famílies que ens van acompanyar.

XARRADA CREU ROJA

El divendres al matí va vindre Virginia, treballadora de la Creu Roja. Ens va fer un curs de primers auxilis a les classes 3, 4 i 5. Vam aprendre un munt!

Si un familiar nostre patix un desmai o pèrdua de la consciència i estem sols a casa hem d’actuar.


Primer intentarem cridar-ho per a veure si respon. Li sacsarem els muscles mentre li cridem: “mamà, mamà” o “papà, papà” per a veure si respon.

En cas que no responga hem de telefonar a emergències, és molt important recordar este número: 1️⃣1️⃣2️⃣☎️

1 boca – 1 nas – 2 ulls

Una vegada hem avisat a emergències hem de posar en pràctica el que vam aprendre. Hem de posar en posició tombada lateral al familiar que respira però està inconscient, com ens mostra Lucas:

Fins que la persona que està inconscient quede en esta posició:

Setmana Nadalenca 🎄🎅🏻

L’última setmana de cole vam tenir moltes activitats per a celebrar el Nadal.

Dilluns va venir el Mag Larsen i ensva fer passar un matí divertit i màgic:

Dimarts celebrem el dia de les famílies. Esmorzem tots junts i després vam fer diversos tallers per a gaudir.

-Taller de cuina: on van fer una broqueta nadalenca de fruita.
-Taller de karaoke.
-Taller d’art.
-Taller de pinta cares.
-Visita de Papa Noel amb regalet inclós gràcies l’AMPA

Dimecres les classes 1, 3, 4 i 5 anàrem al Circ WOW.

La classe 2 i 6 no van venir però no es van anar de buit, van fer un munt d’activitats:

Dijous, piscina, com sempre…i

per a rematar la setmana, divendres, festa de cap d’any:


ESMORZAR DELS DIMECRES AULA 4

Tots els dimecres, l’aula 4 es prepara un esmorzar saludable a l’aula llar. Això ens permet treballar tant l’autonomia de la cuina i les destresses de la llar, com l’elaboració de la llista de la compra, anar al supermercat, treballar les monedes i fins i tot escriure una recepta. Vos deixe’m algunes fotos per a que veieu la recepta d’aquest dimecres.

HALLOWEEN

Hem celebrat una festa terrorífica per a perdre la por a la por i… ho hem passat fenomenal!

Hem gaudit d’un esmorzar temàtic gràcies la creativitat de les famílies.

Després hem fet un recorregut pel parc, fent por a totes les persones que ens trobàvem!!!

Aquesta vesprada ballarem cançons terrorífiques al pati.

UUUUUUuuuuuhhhh!!

HAPPY HALLOWEEN!!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies