Pobresa zero “Cap persona enrere”

Al llarg del mes d’octubre al centre hem estat treballant el lema de la pobresa Zero “Cap persona entere” on s’emfatitza la importància de la gent gran. A continuació, vos deixem algunes imatges de les aules 1, 2 i 5 on podeu veure com hem treballat el conte “Els meus iaios” de forma vivencial.


Tanmateix, vos deixem fotos dels alumnes decorant els mocadors que conformen la pancarta que durem aquesta vesprada a la cercavila que eixirà aquesta vesprada a les 19:00 des del Parc Salvador Castell fins a la Plaça Major.


Vos esperem a tots i totes per poder dur junts la pancarta del col·legi, mares i pares, iaios i iaies, oncles i ties, amics i amigues…

ACTIVITATS REALITZADES PER A COMMEMORAR EL 9 D’OCTUBRE

Amb motiu de la festivitat del 9 d’Octubre ahir vam realitzar 4 tallers.

Podeu veure el programa d’activitats en una entrada anterior.
Ací aprofitem per deixar-vos unes fotos de les activitats realitzades:

TALLER 1: MOCADORÀ, PREPAREM MASSAPANS

TALLER 2: ESTAMPEM MOCADORS


TALLER 3: MURAL JAUME I I VIOLANT


TALLER 4: ASSAIG CANÇÓ

VESPRADA:

Presentem al Rei Jaume I i Na Violant amb alguns guerrers:


I PER ÚLTIM DESFILADA AL RITME DE LA CANÇÓ

Vos deixem la recepta per si algú té ganes de fer-la a casa:

FUNDACIÓ LIMNE: PÍNDOLES BIODIVERSITAT

Hui les aules 3 i 4 hem anat a la Xopera i la Fundació Limne ens ha explicat les accions que porten a terme per a la conservació i millora dels rius, així com també de protecció i cura de les tortugues autòctones.

Hem realitzat tres tallers:

El primer taller consistia en conéixer dos de les espècies de tortugues autòctones de la nostra zona, que estan en perill, per altres especies invasores.

La raó per la qual la majoria de les espècies invasores es troben al riu, és perquè moltes persones compren tortugues a les botigues d’animals sense ser conscients del treball i la responsabilitat que això suposa. Quan es cansen de tindre-les com a mascotes, les solten en el riu sense saber el risc que això comporta. A més, hem pogut veure amb els nostres propis ulls un exemplar d’una tortuga invasora.


En el segon taller hem vist les diferents espècies de plantes que existeixen al costat dels rius, com el baladre i els xops. També ens han explicat que, les canyes, son una espècie invasora o que l’heura es verinosa i hem d’anar amb compte de no tocar-la.

Després de l’explicació hem agafat fulles d’un xop i amb argila, hem marcat la seua silueta.

Per últim, en el tercer taller ens han mostrat les petjades d’alguns animals com el senglar o el conill. Després de l’explicació, ens hem posat a la feina amb una altra manualitat. Aquesta consistia en marcar les petjades de l’animal que més ens ha agradat amb argila roja. A més ens ho hem portat a casa de record!

Esta activitat es fa a l’altra part del riu, però por la xopera és impossible accedir amb cadira de rodes. És per això que volem agrair a Sara i a la seua companya la comprensió que han mostrat a l’acceptar vindre a realitzar l’activitat en la zona de la xopera. Així com als companys del CEIP Verge de Pilar per accedir, una vegada ja estaven en el lloc de l’activitat, a vindre allí amb el nostre grup (encara que no fora una activitat compartida, els materials sí que eren compartits i havíem de fer-ho els dos centres a la mateixa ubicació).

L’any que ve repetirem!

Gràcies por tot!

ACOMIADEM EL CURS 23-24

El dilluns 17 ho vam passar genial amb els unflables que ens va posar l’AMPA

El dimarts 18 ens va visitar la mascota de l’empresa del menjador

També van muntar uns jocs: bambolles i bitles gegants.

Dimecres encara va vindre el Mercadona

I…EL MAG LARSEN !!!

Dijous es va celebrar la graduació dels nostres companys i companyes que no estaran el pròxim curs: Noel, Inés i Sara. Vos estimem molt!!!


Divendres les classes 1 i 5 van anar a la piscina pública, la resta ens vam quedar al centre i vam fer jocs d’aigua.

Vos desitgem un feliç estiu i… Ens veiem al setembre amb les piles recarregades!

EL SUCRE DELS ALIMENTS

A principi de curs l’alumnat de la classe 4, en general, tendia a portar brioixeria i productes processats per a l’esmorzar. En classe hem estat treballant l’alimentació saludable i hem aprés la quantitat de sucre que porten els aliments que comprem preparats en els supermercats.

Van calcular el sucre de cada producte, el van pesar i el van posar en bossetes.

Després ho van posar tot en un mural per a poder explicar-lo a tots els companys.

Enhorabona a tota la classe per tot el que heu treball, per tot el que heu aprés i per posar-ho en pràctica. Sou els millors!

CLASSE 4: CONTA CONTES

L’alumnat de la classe 4 va treballar la creació d’històries i la va contar a tots els seus companys del col·legi amb suport del Kamishibai. Els va agradar molt inventar i contar la seua història i que tothom la coneguera 🙂

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies