RESTAURANT PEDAGÒGIC

RESERVES:

reservescastellvell@outlook.es

En el curs 2021-2022 es va fer des de l’etapa de PFQB a l’equip directiu del centre la proposta de fer una aula-taller de restaurant per a completar així els tallers i poder posar en pràctica els continguts a impartir i els aprenentatges de l’alumnat, portant-los a l’entorn més real possible. L’equip directiu es va bolcar amb la causa des del primer moment ja que suposava un salt qualitatiu en l’oferta formativa del centre.

Després de les dificultats trobades, es va estudiar la viabilitat de tirar endavant el projecte, allargant el termini de posada en marxa del Restaurant Pedagògic ja que tota la inversió en equipament requeia en el propi centre. Hem necessitat tres cursos per a arribar a fer realitat aquest projecte que amb il·lusió i ambició per part de l’equip docent i per descomptat de l’alumnat, es va materialitzar dijous passat 18 de gener de 2023.

Es comença aquesta nova etapa obrint el Restaurant Pedagògic per a uns 8 comensals amb un menú concertat donant com a prioritat a professionals del nostre propi centre i tenint com a meta el poder acceptar comensals externs al centre educatiu i ampliar en nombre de comensals per servei.

L’alumnat de l’especialitat de Cuina i Pastisseria és l’encarregat de dur a terme les elaboracions que componen el menú mentre que l’alumnat de l’especialitat de Restaurant i Bar serveix aquest menú en un restaurant gairebé real, amb roba de taula, coberteria, cristalleria i altre material a l’altura d’un restaurant gastronòmic.

UNA EXPERIÈNCIA QUE NO VOS DEIXARÀ INDIFERENTS!