Història

La nostra escola va obrir les portes el curs 2010- 2011 a les instal·lacions on ens trobem actualment. Els seus inicis van ser a poc a poc i per al començament de les classes soles comptàvem amb 13 alumnes, 5 mestres de Pedagogia Terapèutica, 1 mestra d’Audició i Llenguatge, 1 fisioterapeuta i 3 educadores d’educació especial. Les aules quedaven repartides en: 1 aula d’educació infantil, 1 aula d’educació primària i 2 aules d’educació secundària. Com a tots els inicis, no poden faltar les anècdotes i en el nostre cas com que no havia arribat la dotació de les aules, decidirem començar tots junts a la sala multiús per tal d’aprofitar el poquet material del qual disposàvem. Al llarg d’aquell curs, el nombre d’alumnes va anar augmentant fins als 20 així com les unitats amb les quals comptàvem.

Al següent curs (2011- 2012) fent un sondeig entre les famílies i tenint en compte on ens trobem situats, es va decidir el nom de “Castell Vell” per ser la localització que dona origen a la nostra ciutat, i quin millor nom que aquest per a representar l’inici del nostre camí.

Al llarg dels cursos hem anat ampliant el nombre d’alumnes, professionals, etapes educatives, serveis i com no d’experiències i projectes viscuts i prova de tot açò és que ens hem convertit en una gran família i un centre educatiu de referència on el nostre alumnat, la qualitat educativa i la seua inclusió són el centre del projecte educatiu.

El nostre Castell Vell té molta història encara per viure, ens acompanyes?

“Fem escola, fem camí”

MEDIATECA CEE Castell Vell