
Estimades famílies
Us informem que una vegada finalitzat el període ordinari de matriculació totes aquelles famílies que desitgen una plaça en el centre han de dirigir-se a l’ajuntament prèviament a sol·licitar-la. Una vegada concedida, la documentació a aportar per tot alumnat nou en el centre és:
- Relació de documentació a aportar
- Dades de l’alumne o alumna (infantil) (primària). (1)
- Tres fotografies.
- Opció Religió Catòlica-Atenció Educativa. (1)
- Fotocòpia del Llibre de Família.
- Fotocòpia del DNI, NIE, PASSAPORT del pare / tutor i de la mare / tutora.
- Fotocòpia de la targeta mèdica (*SIP).
- Certificat del centre de procedència en el qual s’expresse la seua situació acadèmica (no necessari per a l’alumnat de 3 anys).
- Qüestionari (infantil) (primària)
- Acreditació del domicili actual (certificació d’empadronament de tots els membres de la unitat familiar i fotocòpia del rebut de llum, gas, aigua o telèfon)
- Autorització d’imatges (Protecció de dades)
- Accés a web família
- Control d’eixides
- Sol·licitud d’inscripció al menjador (si és necessari) Normes de funcionament del menjador (si és necessari)
- La monoparentalitat (pare/mare solter/a, separat/a, divorciat/a, vidu/a) s’acreditarà amb el Llibre de Família, carnet de monoparentalitat, sentència judicial o document equivalent (certificat de convivència…).
- Les circumstàncies especials (minusvalidesa, família nombrosa, etc. ) s’hauran d’acreditar amb certificats, carnets o documents oficials.
(1) Impresos facilitats pel col·legi.
